CLIENTI

Printre clientii nostri se numara

Proiectul Antica Pizza a fost unul complet si complex, participand de la bun inceput la conturarea sa. Ne-am implicat activ in fiecare pas din formarea ANTICA PIZZA, de la identificarea locatiei, si pana la campania de lansare a brandului.

Proprietarul stia ca doreste sa deschida o pizzerie cu ingrediente de calitate superioara. Pornind de la aceasta idee, am identificat locatia potrivita pentru a avea in acelasi timp trafic pietonal si auto intens, zona Piata Amzei, am identificat persoana potrivita pentru a dezvolta meniul de pizza personalizat, echipamentele si accesoriile necesare, fluxurile, avizele, furnizorii de materii prime si servicii, standardizarea tuturor operatiunilor pentru un cotrol productiv si o operatiune eficienta. Am dezvoltat impreuna materialele grafice si ofertele de lansare, online si offline.

Am organizat pentru Antica Pizza lansarea oficiala printr-o campanie speciala de brand awareness, organizarea acesteia constand atat in mesajele si canalele de promovare catre public, cat si in organizarea eficienta interna astfel incat evenimentul sa fie unul de succes.

Localizat in zona centrala a Bucurestiului, pe Calea Dorobanti, Bistro Dorobanti avea la momentul in care am inceput colaborarea o clientela fidela, cu diferite surse de vanzare (meniuri de pranz si cina,catering, evenimente,dar si workshop-uri pentru copii).
Aportul NRMS a constat in eficientizarea structurilor de operare care stateau la baza acestor venituri, care necesitau o urgenta redresare de costuri. Am inceput implementarea procedurilor de eficientizare din bucatarie, unde am redesenat fluxul operational, am redefinit responsabilitatile fiecarui membru al echipei, am implementat proceduri de achizii si gestiune astfel incat sa exista consecventa in costuri si produse.

Am redefinit meniul, analizand produsele vandute din punct de vedere al costurilor si cererii, am restructurat programul de lucru in baza istoriei pe care locatia deja o avea si am imbunatatit modul de servire si interactionare cu clientii. De asemenea am pus bazele unei relatii structurate cu fiecare furnizor in parte.

In urma colaborarii noastre brand-ul Bistro Dorobanti a avut la baza o structura eficienta, un sistem coerent implementat cu proceduri operationale, un manual operational care a ajutat proprietarii in demararea procesului de vanzare catre un nou operator.

Monument istoric amplasat in Piata Ovidiu, din Constanta, Casa Hrisicos necesita serviciul de F&B la parterul cladirii sale atat pentru clientii hotelului cu acelasi nume, cat si pentru cei din exterior.

Am preluat astfel proiectul restaurantului inca de la primul pas, avize si autorizatii pentru functionarea restaurantului cu acelasi nume, am cercetat piata, setat directia meniului de mancare si am identificat apoi persoana potrivita pentru a crea acest tip de meniu cu creatie si implicare in pozitia de Executive Chef.

Ne-am implicat apoi in tot ceea ce presupune deschiderea unei locatii, meniul de bar, mobilier de restaurant interior si terasa, decoratiuni, anagajari, training personal, materiale promotionale online si offline.

Desigur, toate acestea se bazeaza pe un ghid standard de operatiuni, proceduri de achizitii si gestiune, de control al marfii si al costurilor.
Bugetarea de deschidere, precum si pentru primul an de deschidere a fost in seama noastra pentru setarea unei directii financiare.

La acea pofta de dulce, raspunsul este Dulce Bun. Aceasta este misiunea laboratorului Dulce Bun, un laborator cu produse realizate cu pasiune, etic și beneficiind de un gust fin, intens. Produsele sunt concepute în laboratorul propriu, din materii prime de încredere, urmând tehnici internaționale, franțuzești, americane, britanice, asociate cu ele românești.
Acest proiect era deja in derulare pe piata cand proprietarii au apelat la serviciile noastre, iar acestea au constat atat in eficientizarea si organizarea operatiunilor de zi cu zi, cat si a celor de control standardizat. Am creat fluxurile operationale, simplificand procesele interne si imbunatatind structura de responsabilitati pentru fiecare pozitie in parte, standardizarea retetelor si proceduri de control al pierderilor, am implementat un sistem eficient de achizitii care sa ofere consecventa in produs si costuri, proceduri de gestiuni si training personal in vederea standardizarii operationale.
Proiectul Ospitalino a necesitat serviciile de consultanta NRMS in vederea desenarii eficiente a fluxurilor operationale, selectia echipamentelor de bucatarie si bar, standardizarea retetarelor si sistemului de achizitii, gestiune si inventare ,identificare furnizori, precum si a realizarii unui meniu adaptat clientelei locatiei.
Proprietarii si-au dorit un proiect integrat care sa deserveasca zona de hotel si restaurant tip bistro. Acestiau stiau exact ceea ce isi doresc sa ofere pe piata, iar aportul Next Root Management Systems a fost acela de a pune bazele operationale ale conceputului, structura meniului, standardizarea retetelor, setarea necesarului de echipamente si accesorii, sistem de achizitii si furnizori, setare de fluxuri pentru a respecta atat normele impuse cat si de eficienta operationala, proceduri de functionare, organigrama si responsabilitati pentru fiecare angajat in parte, proces de recrutare si training, etc.

Am transformat impreuna cu proprietarii o perspectiva de afaceri intr-un model de business si am setat o serie de standarde si proceduri care sa asigure un nivel ridicat de eficienta. Acest lucru le-a permis acestora sa se concentreze pe latura umana si creativa a afacerii, asupra relatiilor cu clientii.

Proprietarii au dorit dezvoltarea unei locatii simple, dar foarte concret targetata, acea locatie buna din cartier unde sa fie gasite mereu produse sanatoase, gustoase si proaspete. Au avut in prim plan produsele de pui, fiind cel mai bine consumat tip de carne de la noi, atat de cei mici cat si de cei mari.

Am pornit de la aceasta idee si am dezvoltat intreaga locatie, incepand cu brand-ul pe care l-am dorit simplu, o sintagma pe care cu totii o folosim mai devreme sau mai tarziu in limbajul nostru ‚Puiu Mamii’. Pentru acest proiect am dezvoltat ambientul, meniul, structura si fluxul de echipamente, indetificat furnizorii de echipamente, fluxurile operationale, proceduri standarde de functionare zilnica si control.

Meniul a fost creat in 2 etape, unul initial unde toate produsele erau pregatite la rotisor, inclusiv garnitura de cartofi, cateva sosuri si muraturi.

Pe parcurs, am venit in sprijinul proprietarilor cu dezvoltarea meniului in directia preparatelor gatite, avand cate 3-4 produse gatite proaspat in fiecare zi. Aceasta directie a fost foarte apreciata de clienti, iar in 6 luni de la deschidere Puiu Mamii avea deja o clientela zonala stabila.

Rotisorul in sine este piesa de rezistenta al acestui brand, l-am comandat din Franta impreuna cu toate acesoriile sale, de la o firma specializata pe acest tip de echipament.
Fiind un concept unde produsele sunt accesibile ca si preturi, a trebuit sa lucram indeaproape cu proprietarii in ceea ce priveste eficientizarea costurilor, dezvoltand un buget amanuntit si exploatand la maximum diferite centre de venit adaptate zonei.
Ca si pentru restul proiectelor, a fost predat un manual operational ce cuprinde toata structura, precum si un manual de brand ce vor putea fi folosite in vederea replicarii conceptului in oricat de multe alte zone ale tarii.

La momentul colaborarii, Red Angus Steakhouse avea deja o istorie de 9 ani pe piata. Un brand solid, cu clientela fidela, foarte bine structurat de la sine, care a necesitat aportul nostru in partea de control a operatiunilor. Avand deja un sistem operational implementat am dezvoltat un sistem de control pentru respectarea acestui sistem si am intervenit punctual in zonele unde acesta nu era respectat intocmai, astfel incat eficientizarea sa fie 100%.

La putin timp de la inceputul colaborarii pentru serviciile de consultanta am intrat in starea de urgenta in baza pandemiei COVID19, fapt ce a dus la aportul nostru in adaptarea locatiei la noile masuri si restrictii, dar si in dezvoltarea imediata a unor noi centre de venit, noi solutii de business, care sa mentina locatia pe locul consacrat in mintea consumatorilor.
Impreuna cu proprietarii am lucrat bugetul locatiei pas cu pas pentru a ne asigura ca fiecare resursa este optimizata, ca am exploatat toate centrele de venit posibile in functie de fiecare perioada a restrictiilor si ca fiecare cost este eficientizat.

Proiectul Rua Esrepresso Bar a beneficiat de serviciile lui NRMS, incepand de la concept, branding si pozitionare, indetificarea locatiei si pana la derularea operatiunilor de zi cu zi.

O data agreata locatia, ne-am implicat in procesul de obtinere a avizelor si autorizatiilor, de amenajare interioara, de dezvoltare a meniului de bauturi si mancare de cafenea, am selectat cei mai buni furnizori de f&b si echipamente, si ne-am ocupat de procesul de recrutare si training. Fiind o locatie deschisa in plina pandemie COVID-19 cu cand masurile si restrictiile au fost mereu imprevizibile, am sprijinit proprietarii in dezvoltarea unui buget cat mai strict care sa le ofere un orizont financiar cat mai realist.

Locatia functioneaza pe baza procedurilor standardizate in ceea ce priveste organizarea spatiului, achizitii si gestiune, curatenie , desemnare a responsabilitatilor pentru membrii echipei, structura de colaborare cu autoritatile si departamentele externalizare.

Conceptul Skiuerz este despre frigarui, asa cum ii spune si numele. Acesta a fost selectat de catre proprietari dintre mai multe variante de concepte propuse de NRMS, Denumirea si logo-ul au fost alese de proprietari, iar descrierea brandului a fost dezvoltata de consultantii NRMS, misiune si valori, strategie, pozitionare, organigrama, extensii de servicii si centre de venit.
Colaborarea cu NRMS a constant in echiparea rulotei conform conceptului cu echipamentele de bucatarie, ventilatie, amenajare, calendar de mentenanta. In ceea ce priveste zona de meniu, am dezvoltat retetete, standardizandu-le pe cele agreate final, am optimizat timpii de gatire si eficientizare a fluxurilor astfel incat mancarea sa fie servita intr-un timp rapid, am implementat sistemul de achizitii si comenzi, inventar, furnizori de materii prime, siguranta alimentara si toate normele necesare functionarii in mod conform al food truck-ului, variante de servire catre client, standarde de curatenie, proceduri de operare zilnica.

NRMS a consiliat aici in ceea ce priveste necesarul de documente pentru avize si autorizatii, documente fiscale.

In ceea ce priveste segmentul de resurse umane, NRMS a implementat procedura de intervievare si selectie, evaluare, bonusare, fise de post si responsabilitati pentru viitorii angajati, training operational.

Steak me Home a fost primul concept exclusiv tip Food Truck al lui NRMS. Serviciile noastre pentru acest proiect au constat in identificarea rulotei, autorizarea acesteia conform normelor in vigoare, amenajarea acesteia estetic in raport cu brand-ul pe care il reprezinta. Am dezvoltat Steak me Home ca si brand, denumire, logo, pozitionare, si valori, obtinandu-i pozitii strategice in toate festivalele nationale la care a participat.

Meniul a fost dezvoltat de consultantii NRMS, avand un meniu standard la care au fost ajustate cateva produse suplimetare in functie de profilul fiecarui oras in care a participat. Serviciile NRMS au cuprins standardizarea retetelor, identificarea furnizorilor de materii prime, echiparea optima si desenarea fluxurilor operationale pentru cea mai eficienta operare astfel incat spatiul din rulota sa fie folosit pentru a servi un produs constant calitativ si in timpii optimi de livrare pentru evenimente, dezvoltarea materialelor grafice, metodele de display, metodele si recipientele de servire, proceduri de control al marfii si invetariere, recrutare si training operational.

Open chat
1
Buna,
Cu ce te putem ajuta?